piątek, 14 lipca 2017

Układanka





Wielu z nas skupia się w życiu na małych elementach, które często potrafią zepsuć nam nastój i podejście do świata. Patrzymy tylko na ten element, który jest dla nas kłopotliwy i tylko wokół niego skupiamy swoja uwagę. Przez takie zachowanie sami z własnej woli niszczymy sobie samopoczucie. W życiu niektóre elementy w nim nie pasują i po prostu nie są odpowiednim puzlem w naszej układance. Musimy się zdystansować do utrudniającego elementu i iść na przód. Ciągłe patrzenie w tył, utrudnia teraźniejszość i przyszłość. Lepiej myśleć o życiu jako całości. Podziwiać je, jakim dobrem nas obdarzyło i dziękować za doświadczenia, które sprawiły, że jesteś taką osobą na takim miejscu. Wiem, że moja przeszłość ukształtowała moją przyszłość i teraźniejszość, za co jestem wdzięczna. Choć nie zawsze było z górki, a często pod górkę.. to teraz wiem kim jestem.

Zobacz, jakie życie jest piękne. Spójrz na nie jako dobry dar, a nie wynajduj tylko przykrych chwil. Skup się na tym co teraz i działaj.


sukienka - gamiss (tutaj) | koszyk -  gamiss (tutaj) | katana - new look | wianek - targ w Tajlandii



sukienka - gamiss (tutaj) | koszyk -  gamiss (tutaj) | katana - new look | wianek - targ w Tajlandii


KOD RABATOWY DO GAMISS: EchoM03


Dziś przychodzę do was z kolejnym wakacyjnym lokiem. Dzisiaj stawiam na total white look. W bieli czuję się lekko, letnio, zwiewnie. Na sobie mam długą, cudowną suknię, która idealnie nada się na wakacyjny wyjazd. Na górę narzuciłam jeansową katanę, która leżała x lat zapomniana w szafie i teraz nastał jej czas. Na głowę ubrałam ukochany wianek, który zakupiłam podczas wyjazdu do Tajlandii. A w ręce trzymam genialny koszyk w kwiatki. Ostatnio mam słabość do koszyków i wkrótce zobaczycie na blogu moją następną zdobycz z tej kategorii. Do tej stylizacji wymarzyłam sobie zdjęcia nad morzem. Pogoda dopisała i uważam, że zdjęcia się udały i to bardzo. Moja mama jak zawsze się spisała. A makijaż wykonała zdolna pani Kamila z Kliniki Urody Lorenzo Słupsk.





A Wy wolicie poukładane, idealne puzzle czy chaotyczną, piękną całość?

A niedługo na blogu poniższy look :)

Post udostępniony przez Natalia 🌸 (@natalovvka)

25 komentarzy:

  1. W życiu bywają różne sytuacje. Raz jest dobrze, a po chwili może być już tragicznie. Super sesja kochana! <3 Te kwiatuszki na głowie, jaki na torbie są rewelacyjnie! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka Ty sliczna Switezianka jestes pluspiekne fotografie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowny wianek !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Post idealny dla mnie na doła, motywujący mimo wszystko. Piękne zdjęcia :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze moje wrażenie po wejściu tutaj wow, jaki klimat. Post bardzo prawdziwy i szczery. Piękne zdjęcia, piękna modelka, nimfa wodna 😊. Z przyjemnością zostanę na dłużej i czekam na kolejne posty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia :3 śliczna modelka i sukienka :D pozdrawiam i zapraszam :D
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia, świetna stylizacja ale i klimat fotografii :)
    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przedcudne zdjęcia 💖 wpis tak samo 😃
    Pozdrawiam😃
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta sukienka! Cudowne zdjęcia kochana. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne zdjęcia, a co do tych elementów to masz rację, niby małe ale potrafią popsuci plany.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka Ty jesteś piękna! I ta sesja rewelacyjna ;O

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjecia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ale to bardzo ladna sesja plazowa, w moim klimacie :) makijaz sliczny ! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ładne zdjęcia. Sama ogrom czasu poświęcam aby dopracować swoje. W blogosferze mało co mnie zachwyca, bo niewiele osób naprawdę wkłada w to wysiłek - nawet wśród bardziej znanych blogerek. Z przyjemnością kliknęłam w grupie gdy ujrzałam Twój wpis - ta sesja jest przegenialna - wersja z instagrama też :) naprawdę widać ile pracy włożone zostało w te zdjęcia. Gratuluje i życzę mega blogowych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz w bieli! Co do życia to prawda, trzeba przede wszystkim patrzec na dobre elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Post idealny dla mnie na doła, motywujący mimo wszystko. Piękne zdjęcia :)
    http://www.suzhoudress.com/t/wedding-party-dresses-23.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajkowo to wszystko wyszło! Uwielbiam takie klimaty.
    Sama muszę w końcu zrobić coś na plaży :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety często ciężko jest zapomnieć o rzeczach, które są lub były dla nas ciężkie i nieprzyjemne. Ale masz rację, bo rozgrzebywanie takich rzeczy potrafi nam zepsuć samopoczucie na długi czas. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam białe stylizacje :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny, bardzo motywujący i pozytywny post. Jestem tego samego zdania, aby nie patrzeć w tył. A stylizacja równie piękna jak ty :)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam również do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo delikatna stylizacja, sukienka ma przecudowne rękawy <3

    Pozdrawiam,http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie! Jeju jak i się podoba sukienka i ten kosz! I tło bajeczne..<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia <3

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger