Nienawidzę ludzi! |

kwietnia 07, 2017

Dziś poruszę ważny temat. Nienawidzę ludzi...  i to bardzo... Chcesz to przeczytaj moje słowa. Dziś wyleję swoje emocje... odrobinę mocne.. ale to siedzi we mnie od lat...

Ostatnio męczy mnie jedna myśl. Zobaczyłam koleżankę sprzed lat. Była zgarbiona, głowa schowana w plecy, pochylona jak najniżej. Ledwo szła. Głos cichy, bez pewności. Smutne oczy. A raczej oczy bez  wyrazu. Pełne lęku, niepokoju. Dziewczyna przygaszona, zgaszona, wyblakła. Powiedziała swoją część wystąpienia i poszła. A w moim sercu narodził się smutek, a w oczach zebrały łzy. Ta dziewczyna nie jest chora. Nie jest.. jest zaszczuta przez ludzi. Ludzi, którzy upodobali sobie ją na kozła ofiarnego. Ale za co? Za to, że jest. Akurat ich zdaniem nadała się na obiekt wyzwisk, obelg, głupkowatych komentarzy.  Dziewczyna, która kiedyś tętniła życiem. Była radosna, uśmiechnięta, pełna energii.. A teraz zmarnowana. Bez chęci, bez emocji. To mnie niesamowicie boli. Boli jak ludzie ludziom gotują ten los. Los trudnego życia. I tak robią bez powodu. Dla własnej uciechy, dla schowania własnych słabości i podniesienia swojego ego.

A koleżanka niestety przyjęła bierną postawę. nie potrafi się postawić. Idzie przez życie ze schylona głową. I nie próbuje odciąć się od złych osób. A mi tak jej szkoda. Szkoda, że nie walczy o samą siebie.
Bo gdybym nie zawalczyła o samą siebie kilka lat temu, też bym dziś tak wyglądała. Byłabym wrakiem. Wrakiem, który wkrótce zatonie i nikt nie będzie o nim pamiętał. Byłabym moją młodszą koleżanką, która boi się iść przez życie.
Ale ja potrafiłam powiedzieć chorej sytuacji stop. Zawalczyłam.. Wyszłam zwycięsko, jestem mocna. Silna i zdeterminowana do życia według mojego planu a nie według zamysłu  "błaznów" dookoła mojej osoby.

Koleżanko, wiem co czujesz. I wiem, że ciężko zmienić złą passę. Ale proszę Cię odetnij się od tego. Idź dalej. Wyrzuć z siebie złe emocje i oderwij się od negatywnych ludzi. I choć pewnie nienawidzisz całego gatunku ludzkiego, to zapomnij mu szczeniackie zachowania i walcz o siebie. Kochana zawalcz o siebie, o swoje życie. Bo nie warto chować się przed hejterami, którzy sami nie potrafią zrobić nic użytecznego. Działaj! Weź przykład ze mnie i innych, którzy postanowili stoczyć bój o samych siebie. Wierzę, ze to wygrasz. Wygrasz samą siebie.  A to największa nagroda. Z bitwy powstaniesz silniejsza. Poznasz sama siebie, swój potencjał i znów zachcesz się uśmiechać.

płaszcz - dresslily | plecak - dresslily




płaszcz - dresslily | plecak - dresslily | t-shirt- primark | spodnie - reserved | buty - vans | kapelusz - c&a | naszyjnik - bornprettystore

Ten wpis jest dla mnie dosyć osobisty. Może nie powinnam się tak "wylewać" na blogu. Może nie powinnam rozsyłać smutnych uczuć. ale czuję taką potrzebę. Może komuś z Was to pomoże. Bo wiem, że wiele osób jest zaszczutych przez swoje otoczenie, najczęściej gimnazjalne, bardziej gimbusiarskie.
___________________________

Co do mojej stylizacji to dziś postawiłam na kolory ziemi. Beżowy kapelusz, spodnie, pudrowe trampki, kremowy plecak i khaki płaszcz to idealny zestaw. Jak wiecie uwielbiam płaszcze i ten to mój kolejny faworyt. jest genialny! Plecaczek jest uroczy i stanowi świetny zamiennik dla torebek. Nie mogło zabraknąć kapelusza,  który kosztował mnie zawrotną kwotę 20 złotych.  Na nogach moje nowiuśkie vansy, które są piękne. Niedługo na blogu pojawi się wiosenny haul zakupowy, więc wyczekujcie - tam pokażę Wam sporo nowości, nie tylko ubraniowych.
Płaszcz oraz plecak pochodzą ze strony dresslily. Są dobrze wykonane. Plecaczek był bardzo solidnie zabezpieczony. Co więcej, był dołączony do niego worek przeciwkurzowy, więc moje cudeńko dotarło do mnie "całe i zdrowe" i mogę je przechowywać w należyty sposób.

ps nie martwcie się, ja ludzi lubię przeważnie, ale nie toleruję bezmyślnych zachowań ;)

Fotografia sposobem wyrazu

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Oj tak, świetnie połączyłaś kolory, bardzo fajny look

    OdpowiedzUsuń
  2. To smutne że tak jest, często w szkołach pojawia się taki problem sama przez niego przechodziłam :/
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest odwieczny temat, który powraca ale niestety ze zwielokrotniona mocą W moich czasach szkoły tez był ten problem ale miał inne nasilenie, nie było komórek, internetu ..... a media niestety wszystko potęgują, nakręcają w najgorszym słowa znaczeniu
    Ja wychodzę z założenia , że takim osobom my "normalni" ludzie musimy pomóc, bo od takiego zastraszenia, wyszydzania do choroby ... psychicznej często jest bardzo krótka droga.

    Co do stylizacji jest piękna, taka faktycznie w barwach ziemi. Miejsce - "plaża" w tle dopełnia super Twój "look".
    Trzymaj się cieplutko i częściej poruszaj "bolące" sprawy może to do kogos dotrze i komuś pomoże
    Całuski pa pa

    OdpowiedzUsuń
  4. You look so stunning. Liked your hat and cute backpack.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, ale o siebie trzeba umieć w życiu zawalczyć, jeśli sami nie będziemy znać swojej wartości i pozwalać sobie "w kaszę dmuchać" to szybko znajdą się tacy, którzy będą chcieli to wykorzystać.
    Warto pomagać takim "nękanym" osobom jeśli jest to możliwe, przede wszystkim w zmianie nastawienia psychicznego.
    Co do zestawu, to bardzo podobają mi się Twoje Vansy, piękne są, a połączenie kolorów też fajne - nie sądziłam, że khaki i pudrowy mogą tak świetnie razem wyglądać!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To smutne ale często zjawisko. Ludzie są okropni - nie myślą o tym co będzie z nimi jutro, a powinni się zastanowić zanim sprawią przykrość innym, bo sami mogą tego zasmakować.

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten problem niestety jest powszechny. Świat idzie w złym kierunku :(
    Bardzo fajna stylizacja :)

    Pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. buty są mega! ;)
    pozdrawiam serdecznie,
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesting post, great photos

    I Follow yours posts by May Blog List (MBL - top right) on Blogs Showcase
    Best regards
    Chic

    Chic's
    Blogs Showcase
    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty! Niedawno sama myślałam o ich zakupie, a te zdjęcia mnie jeszcze bardziej do nich przekonały :)
    Zapraszam również na mojego bloga : http://kajamiernik.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto zawalczyć o samą siebie, niektórzy ludzie potrafią mieć na nas destrukcyjny wpływ, trzeba się od nich odciąć, by nie zatonąć, by nie stać się wrakiem. Ciężko jest się zebrać i powiedzieć dość, bardzo ciężko, ale warto znaleźć w sobie siłę i powiedzieć NIE tym błaznom, których cieszą nasze upadki! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, daje wiele do myślenia. Cieszę się, że są jeszcze ludzie, którzy nie są obojętni na los innych. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz ma idealny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Problem bardzo często spotykany. Jestem dopiero w gimnazjum, a już na tym poziomie kształcenia się ten problem jest bardzo częsty. Zawsze znajdą się ludzie, którzy rzucają kłody pod nogi, próbują jakoś niszczyć, umartwiać kogoś od środka. Byłam kiedyś ofiarą takiego problemu. Udało mi się wyjść, zawalczyłam, właściwie to walczę nadal. Ale zostały w tym moje koleżanki. Te, które nie potrafią pokazać swojej siły, a oddają się tym 'potworom'. Warto jest też czasem pomagać takim osobom, na dłuższą metę, tak jak napisałaś, do niczego dobrego to nie prowadzi.
    Ciekawy wpis i fajne zdjęcia. Podziwiam za szczerość i opisanie swojej osobistej sytuacji na blogu, na pewno daje to dużo do myślenia
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  16. Ludzie niestety potrafią być okrutni ;(
    Wierze, że kiedyś odnajdą szczęście w swoim życiu a nie w uprzykrzaniu życia innym tylko po to aby poczuć się lepiej.
    Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zestawienie <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny płaszcz ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mądrze opisane ,niektórzy ludzie zachowują się jak podludzkie... hejterzy są straszni, najlepiej nie przejmować się opinią innych i żyć własnych życiem.
    Mega mi się podoba twoja stylizacja, ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety takie zachowanie pojawia się w każdym gimnazjum. Jest to smutne jak można zniszczyć osobę, która nic złego nie zrobiła. Zgadzam się, trzeba o siebie walczyć aby ludzie nie zniszczyli drugiego człowieka. Jaka fajna stylizacja.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny, motywujący post! :-) Rewelacyjnie wyglądasz. Piękny kapelusz i plecaczek...

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne buciki !! <3
    Ostatnio mam mega obsesję na punkcie takiego odcienia różu :D
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. buty są za lekkie do tej stylizacji

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ludzie są czasami okropni, a najbardziej dokuczają i poniżają innych Ci, którzy sobą nic nie reprezentują. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń