sobota, 15 kwietnia 2017

Nic mi nie życz |

Kochani dziś Wielkanoc. Dla mnie czas szczególny.  Z tej okazji chciałabym Wam życzyć, abyście doceniali każda chwilę Waszego życia.  Cieszcie się z małych gestów, uśmiechów, drobnych oznak radości.  Bądźcie pozytywni, mniej narzekacie,  mniej się leńcie, dużo działaj cie.  Przede wszystkim pamiętajcie,  że święta to czas rodzinny. Dlatego pielęgnujcie rodzinne więzi nie tylko od święta.  Kochani cieszcie się życiem i pamiętajcie,  że aby ono miało sens, należy kierować się jakimiś wartościami.  W moim przypadku wiarą. I wtedy życie ma głębszy sens jak i te święta wielkanocne.

 Ach te nieszczęsne życzenia.  To dosyć ciężki,  kłopotliwy temat jak dla mnie. Nigdy nie wiem, co bym mogła życzyć drugiej osobie, zwłaszcza tej, której za dobrze nie znam. Poza tym sama do końca nie rozumiem idei składania życzeń... Nie lubię oklepanych schematów, życzeń kopiuj wklej czy pisanego na siłę "wszystkiego najlepszego" na facebooku, który wiernie przypomina nam o urodzinach naszych internetowych znajomków. Ja sama coraz rzadziej składam życzenia na facebooku za pośrednictwem postu na tablicy. Czuję, że to sztuczne działanie.  Takie na siłę, od niechcenia, byle było. Dlatego wolę ewentualnie napisać na messengerze. Ale te życzenia to serio ciężki kaliber. Bo co tu życzyć.  Życzyć, skoro sami wiemy, że rzadko nasze marzenia się ziszczają. Ale jednak coś powiedzieć trzeba. Dając prezent, wysyłając świąteczne smsy. Sama już nie wiem. Ja coraz rzadziej składam życzenia. A dziś Wielkanoc. I wielu z Was pewnie już porozsylało wielkanocne życzonka, choć pewnie większość (niestety) nie wie z czym się to je. To święto mam na myśli.  Dlatego ja złożę życzenia tylko najbliższym.  Życzenia,  które odniosą się do tych świąt a nie kurczaczków, śmigusów dyngusów i tym podobnych. Ja wiem tradycja tradycją, obyczaj obyczajem. Ale proszę nie ślij masowych wiadomości z identycznym tekstem życzeń.  Wysil się! Ja też spróbuję... spróbuję napisać życzenia od serca, które nie będą ogólne. Ale będą do każdego trafiać indywidualnie i trafią do niego konkretne słowa mojej wypowiedzi. Choć nie zamierzam pisać esei, to napiszę konkretnie, ale w odniesieniu do tej konkretnej osoby. Lub wypowiem te życzenia.  Choć wiadomo Boże Narodzenie bardziej kojarzy nam się z wysyłaniem życzeń, kartek pocztowych i tak dalej. Ale na Wielkanoc, na nową porę roku warto tez coś pożyczyć. Choć sama nieszczególnie rozumiem ideę świątecznych życzeń. 

Na zakończenie... kochani myślcie o tym, co życzycie drugiej osobie. Nie kierujcie swoich słów bezwiednie, na odczepnego a pomyślcie o rzeczywistych potrzebach danej osoby. Przede wszystkim składajcie życzenia z uśmiechem na ustach, serdecznym gestem i pokojem a nie fałszywą uprzejmością.

top - tutaj | spodnie - tutaj | choker - tutaj

Pomarańczowe róże - MODNAPOLKA.pl

top - tutaj | spodnie - tutaj | choker - tutaj | bluzka - c&a | bomberka - romwe | buty - adidas |

Dzisiejsza stylizacja to zupełny luz i wygoda.  No może nie do końca.  Na sobie mam uroczy top na ramiączkach w róże. Materiał jest miły w dotyku, róże są tak jakby w niego "wtopione". Do tak "żywej" bluzki dobrałam równie szalone spodnie z haftowanymi kwiatami. Brakowało mi czarnych spodni z haftem i już je mam. Sądzę,  że dosyć fajnie wyglądają razem z tym topem.  Dla mnie to duet idealny. Reszta stylizacji już spokojna - czarny, ocieplany bomber, czarna bluzka na długi rękaw i superstary. Na szyi nie mogło zabraknąć choker w interesującym kolorze.
Moje nowości znajdziecie na stronie sklepu internetowego zaful. Mogę Wam je szczerze polecić. Są genialne!


Fotografia sposobem wyrazu

26 komentarzy:

  1. Trafiłaś idealnie. Ja też z życzeniami mam kłopot zawsze, a to co dzieje się na facebooku zaczyna mnie irytować. Takie składanie życzeń na pokaz i sama to zaczynam ograniczać. Bo tak na prawde gdyby nie fb, wiedzieliśmy tylko o urodzinach najbliższych i to tak na prawde by wystarczyło. Świetne zdjęcia, cudna stylizacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. You look awesome. Your top is beautiful.
    Enjoy weekend
    Have a look on our fabulous wholesale leather handbags

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Ci życzę abys otrzymywala tylko takie zyczenia ktore plyna z glebi serca 😉 a poza tym standardowe - smacznego wielkanocnego jajeczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądasz i post dający do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nigdy nie wiem co mówić składając życzenia, ale jeżeli mówię prosto z serca, to wiem, że dana osoba się ucieszy. :) Cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, i tobie również wszystkiego najlepszego. Ja od 15 lat składam rodzinie te same życzenia i aż mi trochę głupio ale na kreatywność mnie nie nanosi (no wiesz starość i zmiany nie wchodzą w parze)
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą! Życzenia powinny być od serca, a nie takie "kopuj, wklej" na tablicy na Facebook'u.. Pięknie wyglądasz <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz. Życzę błogosławionych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny tekst na blogu . ;) Co do życzeń też mam zawsze z tym problem . ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Generalnie mam tak, że wolę pisać niż mówić o emocjach i uczuciach. Dlatego też życzenia wolę wysyłać a nie wypowiadać :p

    http://bitemedrinkmeeatme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak samo mam zawsze z życzeniami problem ale staram się jak najbardziej mówić je od serca :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia, swietny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak składam komuś życzenia to zawsze staram się napisać coś więcej i bardziej szczerze niż "wszystkiego najlepszego" :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze mi głupio jak znowu mówię po prostu "wszystkiego najlepszego"... Super zdjęcia :)

    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w domu jakoś już się nie składa życzeń, tak trochę to zanikło. Tylko tyle co składam znajomym w sms czy na fejsie i to tyle, więc nie mam zbytnio z tym problemu :P Stylizacja jest świetna! I super zdjęcia, chociaż brakuje mi trochę ostrości przy niektórych zdj :( Ale po za tym jest super! Świetne spodnie :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna propozycja stylizacji ;)
    Pozdrawiam i obserwuje ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Choć zasiadam z rodziną do świątecznego stołu, sama nie obchodzę świąt, co za tym idzie nie składam również z tego powodu życzeń. Wole je zostawić na prawdziwe okazje, urodziny czy imieniny :)
    Świetna stylizacja

    http://sylwiasienkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post, I very like your combination :)

    new post
    https://www.instagram.com/ilijac/
    http://mensfashionobsession.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dokładnie! Nareszcie znalazłam kogoś, kto myśli podobnie! Moja mama na każde święta każde mi znaleźć jakieś wierszowane życzenia w internecie, żeby wysłać do swoich współpracowników... Niby miły gest, ale każdy wie, że w wysyłaniu życzeń najważniejsze jest to, żeby nie wysłać tych samych do osoby, od której się je dostało... Zgadzam się z Tobą - powinno się składać życzenia tylko i wyłącznie prosto z serca, każdemu indywidualnie. Bo ogólne życzenia to nie życzenia.

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzenia to ogólnie ciężki temat, bo to co czasem wydaje się oklepane często płynie właśnie prosto z serca.
    Co do stylizacji, to bardzo mi się podoba połączenie takich samych wzorów zarówno na spodniach, jak i na topie. Zdjęcia są cudowne i bardzo klimatyczne. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw jest bardzo ładny, świetna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja super a klimat nadmorski ... tylko pozazdrościć Super fotki
    Co do zyczen to tez nie lubię oklepanych zyczeń a z drugiej strony nie lubie zyczeń takich wydumanych , nierealnych

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczęścia - tego życzyć można zawsze i każdemu :) Masz bardzo ładny kolor włosów!


    VamppiV - blog o modzie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger